Επιμορφωτικό σεμινάριο για το αειφόρο σχολείο 18/2/2015

Written by gyfantis on . Posted in Νέα, Σεμινάρια, Σεμινάρια - Εργαστήρια, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης δια της Υπευθύνου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης σε συνεργασία με το ΚΠΕ Ελευθερίου Κορδελιού και Βερτίσκου διοργανώνουν σεμινάριο επιμόρφωσης εκπαιδευτικών με θέμα:

«Εισαγωγή στην έννοια του Aειφόρου σχολείου»

την Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2015, ώρες 17.00’-19.30’, στο ΚΠΕ Ελευθερίου Κορδελιού.

Σκοπός του Σεμιναρίου είναι αφενός να γνωρίσουν οι εκπαιδευτικοί την έννοια του Αειφόρου Σχολείου, που συνιστά την προσπάθεια ενσωμάτωσης της Εκπαίδευσης για την Αειφορία σε κάθε πτυχή της σχολικής ζωής, αφετέρου να γίνει γνωστό το παράδειγμα των δυο σχολείων της Διεύθυνσης Δυτικής Θεσσαλονίκης, του Δημοτικού Σχολείου Νεοχωρούδας και του Δημοτικού Σχολείου ΔΕΛΑΣΑΛ που συμμετείχαν στο Διαγωνισμό “Βραβείο Αειφόρου Σχολείου” και συμπεριλήφθηκαν στο συλλογικό εγχειρίδιο «Δείκτες Αειφόρου Σχολείου: από τη θεωρία στη δράση», το οποίο παρουσιάζει τα επιτεύγματα των σχολείων στο πλαίσιο του προγράμματος του Αειφόρου Σχολείου.

Το πρόγραμμα του σεμιναρίου έχει ως εξής:

17.00-17.10΄: Προσέλευση-εγγραφές

17.10΄-17.20’: «Προγράμματα και δράσεις του ΚΠΕ Ελευθερίου Κορδελιού & Βερτίσκου» Μέλος της παιδαγωγικής ομάδας του ΚΠΕ

17.20-17.30΄: «Εισαγωγή στην έννοια του Αειφόρου Σχολείου» Ιππέκη Βασιλική, Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Δ/νσης ΠΕ Δυτ. Θεσσαλονίκης

17.30΄-18.20΄: «Η συμμετοχή του Δημοτικού Σχολείου Νεοχωρούδας στο Διαγωνισμό “Βραβείο Αειφόρου Σχολείου”» Καγιάννης Χρήστος-Δ/ντής, Διαμαντοπούλου Αικατερίνη, Νεοκοσμίδου Βαρβάρα, Παρασχίδου Ελένη

18.20΄-18.30΄: Συζήτηση- ανατροφοδότηση

18.30΄-18.40’ Διάλειμμα

18.40΄-19.15΄: Η συμμετοχή του Δημοτικού Σχολείου ΔΕΛΑΣΑΛ στο Διαγωνισμό “Βραβείο Αειφόρου Σχολείου”» Λαπουρίδου Αλεξάνδρα-Δ/ντρια, Ζαρικάκη Μαριάννα, Μελισσαρίδου Στέλλα.

19.15-19-25΄: Συζήτηση- ανατροφοδότηση

19.25’ 19.30΄: Παραλαβή βεβαιώσεων-αποχώρηση

Σημειώνεται ότι το πρόγραμμα «Βραβείο Αειφόρου Σχολείου» έχει συμπεριληφθεί στην τελική αναφορά της ΟΥΝΕΣΚΟ σχετικά με την «Δεκαετία της ΟΥΝΕΣΚΟ για την Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη».