Bιωματική συνάντηση εκπαιδευτικών με τίτλο «Συμμετοχικότητα, Κυκλικότητα, Εκπαίδευση» 15/11/2022

Written by gyfantis on . Posted in Νέα, Σεμινάρια, Σεμινάρια - Εργαστήρια, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τα ΚΠΕ/ΚΕΠΕΑ Ελευθερίου Κορδελιού & Βερτίσκου και Θέρμης και οι Υπεύθυνες Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης της ΔΔΕ και ΔΠΕ Ανατολικής και Δυτικής Θεσσαλονίκης διοργανώνουν βιωματική συνάντηση για εκπαιδευτικούς με θέμα «Συμμετοχικότητα, Κυκλικότητα, Εκπαίδευση» την Τρίτη 15 Νοεμβρίου, 18.00-21.30 στον Κύκλο – Εργαστήριο Αστικής Βιωσιμότητας και Κυκλικότητας (Αγ. Σοφίας 105, έναντι πλατείας Κουλέ Καφέ, Άνω Πόλη).

Στόχοι αυτής της συνάντησης είναι:
α) η εξοικείωση των εκπαιδευτικών στα ζητήματα Π.Ε. που αφορούν στη ζωή σε μία πόλη με έμφαση στην κυκλικότητα και την κυκλική οικονομία,
β) η συνάντηση εκπαιδευτικών διαφορετικών σχολείων της Θεσσαλονίκης και η δημιουργία μίας βάσης για ανάπτυξη συνεργασιών τόσο μεταξύ των σχολείων όσο και με εκπαιδευτικές ευκαιρίες για την προσέγγιση της κυκλικής οικονομίας που προσφέρουν άλλοι φορείς,
γ) η γνωριμία με τα εκπαιδευτικά προγράμματα του Κύκλου και η διερεύνηση της δυνατότητας αξιοποίησής τους στα προγράμματα Π.Ε.

Το πρόγραμμα της συνάντησης είναι το ακόλουθο:
17:40 – 18:00 Προσέλευση
18:00 – 18:30 Γνωριμία των συμμετεχόντων και παρουσίαση του Κύκλου (ολομέλεια)
18:30 – 19:10 Βιωματικό Εργαστήριο – Το σπίτι μου, η γειτονιά μου, η περιοχή που θέλω να ζω – Μέρος 1ο (ατομικά και σε μικρές ομάδες)
19:10 – 19:20 Διάλειμμα
19:20 – 19:30 Παρουσίαση – Η κυκλικότητα και η σημασία της (ολομέλεια)
19:30 – 19:40 Παρουσίαση – Το εγχείρημα ανακύκλωσης καφέ “Κάφσιμο” (ολομέλεια)
19:40 – 19:55 Ερωτήσεις και συζήτηση (ολομέλεια)
19:55 – 20:05 Επιτόπια παρουσίαση του συνοικιακού κομποστοποιητή πλατείας Κουλέ Καφέ (ολομέλεια)
20:05 – 20:15 Διάλειμμα
20:15 – 20:45 Βιωματικό Εργαστήριο – Το σπίτι μου, η γειτονιά μου, η περιοχή που θέλω να ζω – Μέρος 2ο (σε μικρές ομάδες)
20:45 – 21:15 Βιωματικό Εργαστήριο – Το σπίτι μου, η γειτονιά μου, η περιοχή που θέλω ζω – Μέρος 3ο (ολομέλεια)
21:15 – 21:30 Αναστοχασμός, παρατηρήσεις, πώς νιώθουμε φεύγοντας από τη συνάντηση, διερεύνηση επιθυμιών για επόμενες συναντήσεις
21:30 Λήξη της συνάντησης

Οι εκπαιδευτικοί που θα συμμετέχουν στη συνάντηση κατόπιν αίτησής τους αναγράφονται στο παρακάτω έγγραφο.